poniedziałek, maja 21, 2018

Na bogato

Pod koniec ostatniego postu, o kolorowych kolczykach wspomniałam, że są jeszcze inne, ale się nie zmieściły. Dzisiaj właśnie chciałam je Wam pokazać. Oto nowe wcielenie Turkish Orbital.


Taka wersja "na bogato".


Chainmaillową przekładkę wyplotłam z mosiądzu. Trochę złota i od razu efekt inny.


Złoto mosiądzu połączyłam z soczystą zielenią.


Dolne, większe kulki to jadeit, a górne to barwiony kwarc.


Do kompletu bigle z pozłacanej stali chirurgicznej.


Tym razem nie poprzestałam na kolczykach i do kompletu zrobiłam jeszcze bransoletkę.


Podobny schemat już się u mnie pojawiał, ale w wydaniu z Romanovem.


Tym razem na mosiężnej szpilce zamknęłam dwie kulki barwionego kwarcu przedzielone mosiężną koronkową przekładką.


Reszta bransoletki to te same kwarce nawleczone na gumkę.


Jak zwykle gumkę przeprowadziłam przez kamienie podwójnie, a na końcach zabezpieczyłam przed przetarciem metalowymi podkówkami.


Na koniec jeszcze trochę danych technicznych.
Rozmiar ogniwek to WD = 0,8 mm; ID = 5 mm; AR = 6,25.


Średnica kulek to 8 mm - wszystkie kwarce i 10 mm - jadeity.


Długość kolczyków to 2,5 cm + bigiel (z biglem 4,5 cm); waga każdego to ok 3,7 g.


Element centralny w bransoletce ma, podobnie jak w kolczykach, 2,5 cm długości.


Obwód nierozciągniętej bransoletki to ok. 16 cm, a jej waga to 17,3 g.


Już chodzą za mną kolejne wersje kolorystyczne, więc pewnie jeszcze Was trochę pomęczę tym wzorem 😉. Właściwie to zrobiłabym to już tutaj, gdyby nie skończyły mi się pozłacane bigle.
A, i szukam dla nich nazwy, znaczy dla całej kolekcji (serii) z Turkish Orbital. Może mi coś podpowiecie?

9 komentarzy:

  1. Piękny komplet w cudownym kolorze, bardzo mi się podoba, zrób jeszcze naszyjnik i będzie jak dla mnie bajka! podziwiam Cię! pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu :) A wiesz, że nie myślałam o naszyjniku, ale kto wie?...

      Usuń
  2. Elegancja w najlepszym tego słowa znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet, zieleń i złoto to faktycznie "bogate" połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, zdecydowanie "bogate", jakoś mi pasuje taki zestaw do siebie. Dziękuję Aniu :)

      Usuń
  4. Super połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger