czwartek, czerwca 24, 2021

Splot miesiąca - podsumowanie Europejczyków

I znowu miesiąc za połową, a ja dopiero teraz zamieszczam podsumowanie poprzedniego splotu miesiąca. I tym razem nie, nie zapomniałam. Po prostu nie miałam czasu, a może raczej głowy...

Po prawie półtorarocznej przerwie nieśmiało ruszył sezon targowy. Przez tak długi czas można wyjść z obiegu, wszystko musiałam przygotowywać niejako od nowa. Gorzej, że z obiegu wylecieli nie tylko wystawcy, ale też i goście targów. Ale nie będę narzekać, teraz może być już tylko lepiej ;)

A wracając do splotu miesiąca. W maju bawiliśmy się się splotem europejskim. W albumie wylądowało 15 prac od 5 uczestników, licząc razem ze mną. Oto one:


Swoje prace zaprezentowały (w kolejności dodawania do albumu): Krystyna, Agnieszka, Iwona, Małgorzata i ja. 

Mamy tu cały przegląd możliwości wykorzystania splotu europejskiego. Począwszy od klasycznych bransoletek przez różnokształtne kolczyki, na oprawach kamyczków kończąc. A to i tak tylko ułamek możliwości tego splotu.

Aby zobaczyć te projekty z bliska, zajrzyjcie do tego albumu na grupie Chainmaille po polsku.

Już za tydzień zaczynamy nowy miesiąc, na które sploty macie ochotę w wakacje? Ja oczywiście mam swoje typy, ale chętnie też wysłucham Waszych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger