czwartek, maja 27, 2021

Splot miesiąca - podsumowanie Helmów

 Co nieco spóźnione, ale ten maj jakiś taki krótki się zrobił...


Jak widzicie prac było sporo, w dodatku bardzo różnorodne. Oprócz tradycyjnych helmowych bransoletek mamy mu tu sporo innych pomysłów. Kwiatuszki, łapacze snów i trochę prac z dodatkiem koralików.

Jak się okazuje Helm to wcale nie taki nudny splot jakim mógłby się wydawać na pierwszy rzut oka, wręcz przeciwnie - daje sporo możliwości.

W kwietniowym wydaniu zabawy udział wzięło 6 osób: Agnieszka, Ewelina, Iwona, Krystyna, Krzysztof i Małgorzata, a nawet mnie udało się coś nowego stworzyć na ten temat (te bransoletki z koralikami to zaczątek mojej nowej kolekcji).

Wszystkie prace, jak zwykle, możecie sobie dokładnie obejrzeć w tym albumie na Facebooku.

Nie będę się zbytnio rozpisywać, bo już niebawem wjedzie nowy miesiąc i nowy splot. Bardzo Was przepraszam, że dopiero dziś publikuję to podsumowanie, ale kompletnie o nim zapomniałam, a nikt mi nie przypomniał.


2 komentarze:

  1. Nic nie powiem, nic nie obiecuję, bo jak obiecuję, to nic z tego nie wychodzi ;) Wszystkie prace są piękne, lubię takie zbiorcze albumy, bo wtedy widać, ile możliwości daje jeden splot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam te kolaże podsumowujące. Zawsze jest dużo różnych pomysłów.

      Usuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger