piątek, marca 01, 2019

Wyniki konkursu

No tak, wiem, miałam je podać do końca lutego. Ale są dzisiaj, bo luty niespodziewanie dla mnie skończył się wczoraj.


Ze smutkiem stwierdzam, że było bardzo mało odpowiedzi. Ale zdaję sobie sprawę, że to wyłącznie moja wina. Mało mnie tu ostatnio, więc i czytelnicy odpływają. Ale pomimo, że wybór nie był wielki to i tak ciężko mi było się zdecydować.
Większość propozycji orbitowała wokół nazwy splotu, jednak najbardziej oryginalna wydała mi się nazwa zaproponowana przez Bevę: "Lukrecja". Jest krótka, łatwa do wymówienia i w dodatku może funkcjonować też w językach obcych. 

Tak więc, proszę państwa, zwycięzcą zostaje [fanfary!] Beva!

Proszę, skontaktuj się ze mną mailowo (ab.szybalska@gmail.com) w celu ustalenia szczegółów co do nagrody.

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że spodobała Ci się wymyślona przeze mnie nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wybór, bo nazwa śliczna, Beva, gratuluję pomysłu i wygranej :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger