poniedziałek, maja 28, 2018

Ten post powinien był ukazać się w ubiegłym tygodniu, ale się nie wyrobiłam. W zeszły czwartek ukazał się mój najnowszy tutorial na blogu Pasart. Tym razem wzięłam w obroty Romanova i pokazałam jak zrobić pasujący do bizantyjskiej bransoletki komplecik: kolczyki i wisiorek.


Kolczyki wykonałam klasycznym Romanovem, wykorzystując ten sam zestaw ogniwek, co przy bransoletce, czyli czarne i złote (KC Gold) w rozmiarze 5/0,9 mm.


W środku umieściłam 6 mm kulkę złotego hematytu.


Całość zawiesiłam na otwartych biglach KC Gold.


Do tego zrobiłam wisiorek splotem, który czasem nazywam "podwójnym Romanovem", choć prawdę powiedziawszy z Romanovem ma on niewiele wspólnego.


To po prostu 4-elementowy Byzantine zamknięty w kółko, z 8 mm kulką hematytu w środku.


Wisiorek powiesiłam na dość grubym łańcuszku KC Gold.


Całość prezentuje się bardzo elegancko.


Ten komplecik postanowiłam wystawić na aukcji charytatywnej. Dochód z niej ma wspomóc rehabilitację Lilianny, córki naszej blogowej koleżanki Renatki. Komplecik można wylicytować tutaj.


Na aukcję trafiła również bransoletka z poprzedniego tutorialu. Można ją licytować tutaj.


Dla Lili można wylicytować też sporo innych fantów, oto wszystkie aukcje. Was również zapraszam do pomocy. Można coś kupić, można też coś wystawić.

10 komentarzy:

  1. Agatko cudny komplet:)
    spróbuję przerobić zaległości, ale czy zdążę w czerwcu nie wiem
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Renatko. Nie przejmuj się, mnie też czas pokonał. Nadal leżą mi niewykończone i nieobfocone frywolitki z kwietnia, a o nowych nawet nie pomyślałam. Za dużo miałam ostatnio rzeczy do myślenia i chyba już siada mi podzielność uwagi na stare lata ;)

      Usuń
  2. Miodzio, a kolorystyka idealna. Kolejne małe arcydzieło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Eluniu :) To klasyka klasyki: zarówno wzór, jak i kolorystyka :D

      Usuń
  3. Komplet bardzo mi się podoba, a tutorial jest jak najbardziej "na czasie". Może uda mi się w końcu okiełznać Romanova ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już załapałaś Byzantine, to naprawdę masz z górki. Jedyna trudność to jeszcze odpowiednio dobrać rozmiar koralika :)

      Usuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger