wtorek, marca 06, 2018

Kolejne kolczyki z chwostami

Ponieważ widziałam, że nie tylko mnie podobają się kolczyki chainmaille z chwostami, postanowiłam podzielić się z Wami tym pomysłem. Na potrzeby bloga Pasartu popełniłam tutorial na chainmaillowe kolczyki z chwostem. 


Postawiłam na bardzo prostą formę, tak aby każdy mógł sobie z nimi poradzić. Tak więc chwosty powiesiłam po prostu na Mobiusku, prościej już się nie dało 😉.


Nie będę się rozpisywać na ich temat. Jeśli Was interesują to zapraszam do przeczytania tutorialu. Tam dokładnie, krok po kroku wyjaśniam jak je wykonać.


Tu wspomnę jeszcze tylko o rozmiarach. Kolczyki są długie: to aż 9 cm + bigiel, ale mimo to lekkie: raptem ok 4,5 g każdy.


Resztę niech powiedzą zdjęcia.





11 komentarzy:

  1. Zdecydowanie spodobało mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boooossssskkkkiiiiieeeeeee
    Och i ach i ten kolor!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu :) W końcu ultraviolet ma być kolorem roku ;)

      Usuń
  3. Moim zdaniem chwostom wiele nie potrzeba do towarzystwa. Mobiuski komponują się z nimi pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda, to prawda. Przy chwostach (szczególnie takich dużych) reszta szczegółów trochę niknie :)

      Usuń
  4. Piękne, a kolor fuksji w tym sezonie modny. Pozdrawiam serdecznie Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu :) Na żywo ten kolor jest jeszcze ładniejszy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo inspirujący artykuł. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger