środa, sierpnia 19, 2015

Moja metryczka do wymianek

Bardzo spodobała mi się inicjatywa Ewy (Hubki38), aby stworzyć swoisty bank informacji do wykorzystania przy wymiankach itp. Ostatnio, przy realizacji nagrody za złapany licznik, zdarzyło mi się skorzystać z informacji tam zgromadzonych i trafiłam, w dodatku umówiłam się na pierwszą w mojej karierze wymiankę, więc uznałam, że nadszedł czas, abym i ja się tam dopisała.
Banerek:


A to moje odpowiedzi na pytania Ewy:

1. Nick/imię
Na imię mam Agata, ta, co to lubi mieszać w kociołku :)
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Podziwiam wszystkie techniki rękodzielnicze, ale szczególnie te, których sama nie umiem. Jednak w pierwszym rzędzie postawiłabym papierową wiklinę (głównie koszyki) i frywolitkę (przede wszystkim biżuterię).
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Są to przede wszystkim różne techniki biżuteryjne (wire-wrapping, beading, chainmalle), ale również szydełko, druty i haft (krzyżykowy), czasem coś uszyję (np. patchwork). Można powiedzieć, że cały czas szukam tej mojej jedynej, najważniejszej ;-)
4. Trzy ulubione kolory to…..
Zdecydowanie niebieski we wszystkich możliwych odsłonach, w drugiej kolejności wszelkie ciepłe odcienie brązu. Poza tym lubię większość "konkretnych" (nasyconych) kolorów, nie przepadam za pastelami, chyba że we wnętrzach. Przywiązuję dużą wagę do kolorów i ich połączeń.
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Różowy, fioletowy, pomarańczowy.
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
O tak! Przydasie, jak sama nazwa wskazuje zawsze się przydadzą. Najfajniej jest dostać coś, czego do tej pory się jeszcze nie używało lub wręcz nie znało, a mimo to można to użyć w swoich pracach.
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Noszę wszelką biżuterię (szczególnie od czasu, gdy sama zajęłam się jej produkcją), pod warunkiem, ze występuje w komplecie. Najmniej kręcą mnie broszki.
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Lubię motywy kwiatowe, ale również geometryczne. W moim mieszkaniu króluje styl rustykalny.
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Herbata właściwie tylko do posiłku, ale jak już, to dobry Earl Grey lub zielona, nie lubię owocowych i silnie aromatyzowanych. Natomiast kawa zawsze i wszędzie: czarna bez cukru, z ekspresu lub rozpuszczalna.
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Nie jestem zbytnio cukrolubna, ale znalazłoby się u mnie też paru łasuchów ;-)
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Bardzo chętnie przygarnę książkę. Najchętniej czytam dobrą szeroko pojętą sensację. Nie lubię romansów.
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Zdecydowanie nie! Z racji moich skłonności alergicznych kosmetyków prawie nie używam, a te które już muszę - selekcjonuję osobiście.
13. Chciałam jeszcze dodać....
Wolę rzeczy, które mają jakieś konkretne przeznaczenie, nie lubię klasycznych "łapaczy kurzu", zresztą nawet nie mam ich gdzie stawiać.

Taka metryczka to świetny pomysł. Jak dotąd nie pchałam się do wymianek, a jednym z głównych powodów było to, że nie znam Was na tyle, by wiedzieć co kogo mogłoby ucieszyć, a co nie.

10 komentarzy:

  1. Fajna sprawa ta metryczka. Dobrze dowiedzieć się o Tobie troszkę więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak metryczka to genialny pomysł. Dzięki niej wiedziałam, że ten breloczek powinien być niebieski ;-D

      Usuń
  2. I już jesteś:-) Miło Cię "poznać"- buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. no i bardzo się cieszę, że mogę lepiej dobrać prezenty dla Ciebie :) ale już i tak czytając Twoje posty co nieco się o Tobie dowiedziałam i chyba dobrze wymyśliłam co Ci podarować kochana Agatko :) ale to już się okaże jak wszystko przygotuję i dostaniesz przesyłkę :) pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczyna mnie już drążyć ciekawość. A metryczka to wspaniała inicjatywa, z pewnością pozwoli uniknąć niepotrzebnych wpadek i rozczarowań:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Miło Cię bliżej poznać Agatko, bardzo ciekawe odpowiedzi. Zauważyłam, że łączą nas intensywne, zdecydowane kolory!
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślę, że znalazło by się jeszcze parę takich "łączników", np. kwiaty, albo St. King :)
      Pozdrowionka :)

      Usuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger