środa, sierpnia 19, 2015

Łapanie licznika - epilog

Wiem, że przesyłka już dawno dotarła do Izy, więc pora na podsumowanie. Iza jako nagrodę za złapanie licznika wybrała sobie tę bransoletkę (przed wysłaniem została ona trochę skrócona, ale nie mam tego uwiecznionego na zdjęciu):


Z metryczki do wymianek dowiedziałam się, że nie lubi Ona różowego, więc podejrzewałam, iż bransoletka pewnie dla którejś z córek i nie pomyliłam się. Dlatego dorzuciłam jeszcze małe conieco, żeby i Iza coś z tego miała i nawet udało mi się trafić -  całość możecie zobaczyć u Izy, tutaj.

Zdobywczyni drugiej nagrody Mirka (Akrimeks) wybrała sobie z kolei tę bransoletkę.


Całe szczęście, że nie zdecydowały się na tę samą.
Kiedy dogadywałyśmy z Mirką szczegóły co do bransoletki, jakoś tak wyszło, że ostatecznie umówiłyśmy się na wymiankę. Coś więcej na ten temat napiszę więc dopiero, kiedy ta dojdzie do skutku, czyli we wrześniu. Teraz może bym w ogóle o tym nie wspominała, gdyby nie jedna rzecz. W związku z powyższymi wydarzeniami postanowiłam dołączyć do inicjatywy Ewy-Hubki i stworzyć swoją metryczkę do wymianek. Jest to bardzo cenna inicjatywa i już miałam okazję skorzystać z zawartych tam informacji. Ale to w następnym poście :)

6 komentarzy:

  1. Obie bransoletki są cudowne, choć moim "namber łan" nadal pozostaje różowa :)
    Świetnie Agatko, że dołączysz do metryczek, to jest super pomysł i wiele ciekawych informacji :))))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi róż, ale może kiedyś powtórzę ten wzór w innej kolorystyce? A metryczka to naprawdę świetny pomysł i przydaje się nie tylko przy wymiankach :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Agatko, pomimo, że nie przepadam za różem, to ta bransoletka jest piękna. Córka jak ją zobaczyła to była wniebowzięta. Jeszcze raz Ci bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy chaimaillowy komplet, który zrobiłam lata temu był właśnie z takim splotem. Myślę, że jeszcze do niego wrócę. Cieszę się, że Wam się spodobała :)

      Usuń
  3. A mnie obie się podobają i już :) i na pewno miałabym problem z wybraniem jednej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger