piątek, sierpnia 07, 2015

Hematyt ze złotem

Ostatnio było dużo chainmaille, to dziś dla odmiany - koralikowo. Jakiś czas temu koleżanka poprosiła mnie o zrobienie koralikowego kompletu. Jej wybór padł na ponadczasowe połączenie kolorów: złotego i hematytowego. Też go lubię.
Komplet składa się z bransoletki, naszyjnika i kolczyków-sztyftów.


Zarówno bransoletka, jak i naszyjnik wykonane są szydełkiem, sznurem prostym na 7 koralików 11/0 w rzędzie. Wzór, choć może nie jakiś nowatorski, ale opracowany własnoręcznie. Jego schemat dorzucam do "Moich schematów koralikowych".


Zakończenia i zapięcia metalowe pozłacane.
Kolczyki to malutkie półkule (ok.1,3 mm) obszyte koralikami 15/0 i wklejone w srebrne sztyfty.


Plecki oczywiście też obszyte.


Całość prezentuje się niezwykle elegancko i zdecydowanie wieczorowo. Jakoś wyjątkowo mało zdjęć zrobiłam, ale pogoda była wówczas zdecydowanie mało sprzyjająca.
Połączenie hematytu ze złotem należy do moich ulubionych zestawień, więc jak już miałam te koraliki na wierzchu, to nie poprzestałam na tym, co powyżej. Jednak to co powstało przy okazji pokażę kiedy innym razem.
Użyte koraliki to TOHO 15/0 i 11/0 w kolorach PFG Starlight i Metallic Hematite.

26 komentarzy:

  1. Piękny i elegancki komplet! Te kolory, wzór... dosłownie wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wzór dość prosty, ale kolory faktycznie są pierwsza klasa ;-)

      Usuń
  2. Klasycznie, elegancko... powiem tak jak Ania, wszystko mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jak widać i mnie zdarza się czasem popełnić coś klasycznego ;-)

      Usuń
  3. piękny komplecik - rzeczywiście ponadczasowo elegancki :) chyba wreszcie będę musiała się nauczyć dziergać te beadingowe bransoletki, bo bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To ta kolorystyka jest ponadczasowa. A bransoletki nie są wcale takie trudne - wystarczy podstawowa umiejętność szydełkowania i trochę cierpliwości :)

      Usuń
  4. Wspaniały zrobiłaś komplet biżuterii. Na prawdę śliczne kolorki wybrała zamawiająca. REWELACJA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też uważam, że te kolorki są cudne. To moja nie pierwsza i nie ostatnia rzecz w tym zestawie kolorystycznym :)

      Usuń
  5. Cudeńko, niezwykle elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet, a te kolczyki wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kolczyki to takie jakby półkule oplecione koralikami :)

      Usuń
  7. Oj! czarujesz Agatko, czarujesz te koraliki przepięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A transfery są tak proste, że jak już spróbujesz to sama będziesz się śmiać, że musiałaś do tego dojrzewać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja się nie boję transferów, dlatego, że są trudne, tylko, że jest to coś kolejnego, co można robić, a doba jakoś nie chce się rozciągnąć ;-) Zresztą robiłam już transfery, ale na specjalnym medium, a za mną chodzą przede wszystkim transfery na tkaninę i ono się do tego nie nadaje. Ale wszystko w swoim czasie :)

      Usuń
  9. Bardzo szykowny komplecik!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ze złotem jakoś nie po drodze, nie stać mnie:)) ale w takim połączeniu rzeczywiście wygląda elegancko i kusząco. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też za złotem nie przepadam, choć z wiekiem tolerancja na ten kolor zdecydowanie wzrasta. Jednak to połączenie jest wyjątkowo udane i lubię po nie sięgać :)

      Usuń
  11. Piękny komplet , bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestawienie kolorystyczne,gratuluje pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo go lubię i z pewnością pojawi się jeszcze u mnie nie raz :)

      Usuń
  13. Piękny komplet, do niejednego wydarzenia posłuży:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To wersja zdecydowanie na wieczór :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger