poniedziałek, sierpnia 03, 2015

Łapanie licznika - dogrywka

A właściwie sprostowanie.
Okazuje się, że jednak ktoś złapał same szóstki! Jest to Iza Hebda. Dobrze, że się upomniała, bo sama bym na to nie wpadła. Okazuje się, że wiadomość od Izy została przez mojego Gmaila wyrzucona do spamu. Nie mam pojęcia dlaczego, bo podobna wiadomość od Akrimeks przeszła przez filtr, a co śmieszniejsze - dziś wiadomość od Izy, z tymi samymi załącznikami też przeszła (jeszcze zanim zajrzałam do spamu, więc bez mojej ingerencji). Bardzo Cię Izo przepraszam za to zamieszanie. Jak dotąd filtr antyspamowy Gmaila uważałam za idealny i najlepszy na świecie. Ale jak widać nikt nie jest nieomylny. To kolejna nauczka na przyszłość - cóż, trzeba się uczyć na własnych błędach.
Oto zrzut ekranu od Izy:


Oczywiście muszę zweryfikować wyniki i zwyciężczynią zabawy jest Iza Hebda, jednak nagrody otrzymają obie dziewczyny :) Mam nadzieję, że nie wybiorą tej samej, bo wtedy będę miała niezłego zgryza i trzeba będzie negocjować.
Sprawdziłam dokładnie ten nieszczęsny spam i więcej zgłoszeń już nie było. Gratuluję więc obu zwyciężczyniom, a Izę jeszcze raz bardzo przepraszam i czekam na Wasze decyzje :)

6 komentarzy:

  1. Och jak się cieszę, że wszystko jest już ok. Mi bardzo podoba się bransoletka ta srebrno z dodatkiem różu, u samej góry po lewej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ha - ale zamieszanie :D ale cieszę się, że jednak postanowiłaś obdarować nas obie :) mnie się najbardziej podoba złoto-żółta bransoletka, więc nie będziesz miała problemu kochana :D zaraz wyślę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wszystko udało się wyjaśnić oraz, że nie wybrałyście tej samej bransoletki :-D
    Mam jeszcze jedną prośbę. Obie bransoletki mają taki sam obwód, który wynosi 19 cm (po zapięciu) i nie mają regulacji. Jest to rozmiar dość uniwersalny, ale jeśli którejś z Was nie odpowiada, to proszę, aby razem z adresem do wysyłki podała mi na jaki rozmiar mam zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już wysłałam maila to napiszę Ci tu - 19 cm będzie dobre :)

      Usuń
  4. A jednak pięć szóstek "coś" w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger