środa, października 28, 2015

Prototyp

Dziś tak na szybko chciałam Wam pokazać nowy wzór kolczyków chainmaille. Napisałam prototyp, bo bardzo mi się ten wzór podoba i na pewno będą powtórki. Właściwie to nawet już są, ale o tym w swoim czasie.
Kolczyki wyplotłam z malutkich ogniwek z anodyzowanego aluminium w kolorze Sky Blue. Wzór to oczywiście niezastąpiony Romanov + przedłużka z 1/2 Bizancjum.


W środku umieściłam fasetowaną kuleczkę ciemnoniebieskiego agatu o średnicy 4 mm.


Kolczyki są naprawdę malutkie i błękitne. Szerokość to 1,3 cm, a długość = 2,2 cm + bigiel.


Parametry ogniwek dla dociekliwych: WD=0,8 mm; ID= 2,8 mm; AR= 3,5.
Jak widzicie bawię się kolorkami. Muszę się trochę hamować, żeby nie wyrobić od razu wszystkich kolorowych ogniwek, ale nie jest to wcale łatwe.

32 komentarze:

  1. Hihihi... Nic nie zrozumiałam, opis w narzeczu, którego nie znam ;) jednak wcale mi to nie przeszkadza, bo kolczyki są śliczne i bez poznawania tajników produkcji mogę się nimi zachwycać ;) Są piękne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A narzecze... cóż translator go raczej nie zna, ale ja od jakiegoś czasu próbuję go Wam choć trochę przybliżyć ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękne są! Drobniutkie, urokliwe i takie finezyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają, podziwiam cierpliwość, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne drobinki :) splot ogniwek wygląda super i ślicznie wyeksponował drobny agat :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To splot chyba najczęściej stosowany w biżuterii, ale to mnie ani trochę nie dziwi :-D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. O ,jak Ci tak wyszedł prototyp ,to dalsza produkcja to będzie arcydzieło !?
      Oryginalne i magiczne kolczyki :)

      Usuń
    3. Dzięki! A dalsza produkcja będzie podobna, tylko w innych kolorach, to stosunkowo łatwy wzór :)

      Usuń
  5. Łaa...! Ale śliczne! :) Wyglądają naprawdę super, czekam niecierpliwie na kolejne cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Następne powstają cały czas, tylko nie nadążam ze zdjęciami i publikacją :)

      Usuń
  6. Nie spodziewałam się, że one takie maleńkie, tym bardziej podziwiam zręczność i cierpliwość w wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet ma swoją nazwę: "micromaille", bardzo mi się ten odłam chainmaille podoba, choć muszę przyznać, że większe obiekty wykonuje się znacznie łatwiej :)

      Usuń
  7. ulala jakież urocze, przepiękny wzór.
    po pracy lecę na pocztę, chyba coś na mnie czeka - więc już teraz Agatko - dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię oglądać te Twoje konstrukcje chainmaille, zawsze coś ładnego i świeżego się znajdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prototyp ale jakże fascynujący, super kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają super, podziwiam i się zachwycam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz jak widzę te kolczyki to dokładnie wiem o co kaman,i wszystko dzięki Tobię ,dziękuję kochana .
    A te również są śliczne ,jak każde które czarujesz.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te kolczyki! Takie misterne, delikatne...jestem jak zwykle zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger