środa, marca 01, 2017

Chainmaille zadanie 16

Wydawało mi się, że już wszystkie istotne sploty udało się nam przerobić, jednak Wy znaleźliście jeszcze kilka. Oto pierwsza z Waszych propozycji.


W pierwszym odruchu chciałam pominąć tę grupę splotów, bo przecież właściwie to już było. Naszym pierwszym tematem był Mobius, który także jest spiralny. Tylko, że tamto, to był temat na rozgrzewkę, dopiero zaczynaliśmy naukę i dla większości był to pierwszy kontakt z ogniwkami. Tymczasem sploty spiralne to znacznie więcej, jak Mobius. Ba, nie wszyscy nawet zaliczają Mobiusa do Spirali. Niedawno przerabiany JPL to też Spiral. Natomiast w Waszych propozycjach pojawiło jeszcze się kilka innych splotów zaliczanych do tej grupy: Ocean Waves, Spiral Chain, a także Brejão Flowers, które jest wariantem Mobiusa.

Dlatego postanowiłam, że jednak w marcu poskręcamy się trochę ;) Bierzemy się za sploty spiralne. Niedozwolony jest tylko Mobius w wersji podstawowej i JPL, bo przecież nie będziemy się powtarzać. Jeśli chcecie zrobić Mobiusa to musi to być jakiś bardziej skomplikowany wariant - nie kilka pojedynczych Mobiusków połączonych innymi ogniwkami, tylko co najmniej przeplecione przez siebie jak w Brejão Flowers. Jednak nie ukrywam, że wolałabym abyście pokombinowali z innymi spiralami.

Wydaje mi się, że ten temat daje bardzo duże pole popisu. Nie chcę jednak Wam niczego podpowiadać, ani nawet sugerować. Potraktujcie to jako kolejne zadanie na kreatywność.
No to do roboty ;)

3 komentarze:

  1. Ja też z tych, co Mobiusa traktują osobno :) Ale fakt, jest sporo różnych splotów do wyboru, a już od dawna podoba mi się najzwyklejszy Spiral 4in1, więc może to dobry pretekst, żeby sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) bardzo się cieszę, ostatnio własnie podziwiałam na pintereście spirale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że odpowiada Wam ten splot. Ja też już wzięłam go w obroty ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger