piątek, lipca 31, 2015

Łapanie licznika!

Właśnie spojrzałam na mój licznik odwiedzin i zauważyłam, że nieuchronnie zbliża się on do dość ciekawej wartości. Nie są to wprawdzie diabelskie 3 szóstki, tylko 5 szóstek. Wydaje mi się jednak, że taka liczba powinna być równie magiczna. Dlatego ogłaszam szybkie (bo to już niedaleko) łapanie licznika. Waszym celem jest:
66 666
Nie musicie się zgłaszać, ani zamieszczać żadnego banerka. Musicie tylko czyhać. Nie stawiam żadnych dodatkowych warunków. Mam jednak nadzieję, że dość krótki czas zabawy premiować będzie moich "stałych zaglądaczy". Dla porządku licznik znajduje się po prawej stronie, na pasku bocznym, tuż pod "Obserwatorami".
Dowodem na złapanie licznika będzie zrzut ekranu lub jego fragmentu, na którym oprócz samego licznika widoczny będzie jakiś element jednoznacznie dowodzący, że jest to właśnie mój blog. Zrzut w formie obrazka wraz z datą i przybliżoną godziną złapania przesyłacie na mój adres email: ab.szybalska@gmail.com . Oczywiście musicie też podać jakąś informację umożliwiającą Waszą identyfikację, czyli imię, nick blogowy, adres strony www lub coś innego tego typu.
No i wreszcie rzecz najważniejsza. Oczywiście przewidziana jest nagroda. Ostatnio pokazałam trochę biżuterii chaimaille i chyba się Wam to spodobało, więc nagroda będzie chaimaillowa. Osobę, która złapie pięć szóstek obdaruję jedną z poniższych rzeczy:


Na życzenie zwycięzcy mogę też zrobić coś podobnego lecz w innych kolorach, w miarę moich aktualnych zasobów.
Jeśli nikomu nie uda się złapać dokładnie pięciu szóstek, to zwycięzcą zostanie ta osoba, która będzie najbliżej.
No to już nie przedłużam, tylko życzę Wam owocnego polowania :)

16 komentarzy:

  1. Agacio gratulacje to już coś. A nagrody cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie dość,że miesza w tym kociołku czarownica, to jeszcze diabelskie szóstki każe łapać :))))
    Cóż, spróbujem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, cóż, sama musisz przyznać, że jako szanująca się czarownica nie mogłam tak po prostu zignorować tych szóstek ;-)

      Usuń
  3. Będę często zaglądać i próbować łapać licznik. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w Twoich rękach (a może oczach), pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ja mam taki refleks, że zanim tu dotarłam, to już po ptakach - 66763 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nadspodziewanie szybko to poszło. Nie spodziewałam się aż takiego tempa :)

      Usuń
  5. Łał też bym chciała dotrwać do takiej magicznej liczby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj z moim refleksem też słabo ;P Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Refleks zawiódł prawie wszystkich, łącznie ze mną ;-P
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger