poniedziałek, marca 03, 2014

Wyróżnienie

Parę dni temu zostałam jakże mile zaskoczona. Otrzymałam wyróżnienie od Doroty Lis. Dziękuję bardzo!


Ponieważ jestem bardzo początkującą blogerką (działam niewiele ponad miesiąc) musiałam się najpierw z tematem dobrze przespać i  ochłonąć zanim przystąpiłam do dalszych działań. Na początku sprawdziłam, jakie są zasady i oto czego się dowiedziałam:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera jako uznanie za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Po pierwsze jestem bardzo wdzięczna Dorocie nie tylko za wyróżnienie, ale również za to, że zrezygnowała z zadawania pytań, bo ja chronicznie nie cierpię ankiet wszelkiego rodzaju, tym bardziej, że w ostatnich czasach wszyscy czują się w obowiązku na każdym kroku nas czymś takim "uszczęśliwiać". Dlatego też zgodnie z zasadą "nie czyń drugiemu, co tobie niemiłe" ja również nie zadam wam żadnych pytań od siebie.

A teraz już lista blogów nominowanych przeze mnie (w kolejności alfabetycznej):
  1. ArtVision-Kielce
  2. Babskie zajęcia
  3. Ciemne złoto
  4. Ewcia-hobby
  5. Galeria61
  6. Handmade4u.art
  7. Karol INA działa :)
  8. Moja Galeria
  9. Moje pasje...
  10. PatJo.Art
  11. W wolnej chwili...
Bardzo proszę "podajcie dalej". Jak już wspomniałam ja żadnych pytań nie zadaję, ale Wy możecie jak najbardziej zapytać o coś swoich nominowanych.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i zapraszam ponownie! Bardzo miło mi będzie również, jeśli zdecydujecie się na zostawienie śladu swojej obecności w postaci komentarzy.

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, z którego się cieszę. Ale mój blog nie przyjmuje wyróżnień - (a dlaczego? - odpowiedź znajduje się na moim blogu). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, teraz widzę, ale wybacz mi, ślepej, bo sama musisz przyznać, że banerek jest bardzo "dyskretny", a post, w którym to wyjaśniasz jest prawie nie do przeczytania przez kolorki (ale dałam mu radę). Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  2. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wyróżnienie, worki bardzo ale mój kompletny brak czasu nie pozwoli mi na udział w tej miłej zabawie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, bardzo dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger